Προώθηση Ιστοσελίδας Σύμφωνα με τις Οδηγίες της Google

Στις μέρες μας όλοι αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω της μηχανής αναζήτησης Google. Έτσι αν μια ιστοσελίδα δεν εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες και ειδικότερα στα πρώτα 5 αποτελέσματα κατά την αναζήτηση του χρήστη με λέξεις κλειδιά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην την επισκευθούν οι πελάτες πότε. Όλοι όσοι έχουν ασχοληθεί με την προώθηση ιστοσελίδας, είτε για να ανεβάσουν την δική του επιχειρηματική ιστοσελίδα ή τις ιστοσελίδες των πελατών τους, υψηλότερα στην σελίδα αποτελεσμάτων του Google, γνωρίζουν ότι το No 1 στοιχείο που καθορίζει την θέση τους είναι ο αριθμός και η ποιότητα των εξωτερικών συνδέσμων που διαθέτει η ιστοσελίδα.

Στο άρθρο με τίτλο «Σχεδόν Αδύνατη η Απόκτηση Ελληνικών SEO Backlinks» έχουν παρουσιάσει λεπτομερώς οι δυσκολίες που συναντούν οι Ελληνικές ιστοσελίδες κατά την επίτευξη απόκτησης εξωτερικών συνδέσμων. Μια καλή και σχετικά ασφαλής μέθοδος απόκτησης εξωτερικών συνδέσμων είναι μέσω της χρήσης online επαγγελματικών καταλόγων. Οι επαγγελματικοί κατάλογοι ή αλλιώς business directories μεταξύ άλλων πληροφοριών προσφέρουν την καταχώρηση και δημοσίευση συνδέσμου URL προς την ιστοσελίδα της επιχείρησης. Μερικοί από αυτούς ακόμα, προσφέρουν και την προσθήκη συνδέσμων σε λέξεις κειμένου, στοιχείο που βοήθα ακόμα περισσότερο την προώθηση ιστοσελίδας. Απαραίτητο στοιχείο είναι οι σύνδεσμοι που φιλοξενούνται στον επαγγελματικό κατάλογο να μην φέρουν σε επίπεδο κώδικα ιστοσελίδας την ένδειξη No-Follow η οποία δίνει σαφή οδηγία στην μηχανή αναζήτησης Google να μην δώσει αξία στην ιστοσελίδα που ανήκει ο σύνδεσμος. Για όσους δεν ξέρουν πώς να αναγνωρίσουν αν ο κατάλογος που θέλουν να καταχωρηθούν φέρει την ένδειξη No-Follow ή όχι, προτείνεται η επικοινωνία με τον διαχειριστή του καταλόγου.

Ένας ακόμα τρόπος προώθηση ιστοσελίδας και γενικότερα επιχείρησης στο ίντερνετ είναι μέσω των διαφημίσεων. Έτσι η Google ξεκίνησε πρωτοβουλία εκπαίδευσης και ενημέρωση των Ελλήνων επιχειρηματιών προς αυτή την κατεύθυνση. Μέσω της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα λάβουν υποστήριξη από την Google για να χρησιμοποιήσουν βασικά εργαλεία όπως το Google My Business και το Google AdWords προκειμένου να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους σε περιόδους εκτός της τουριστικής σεζόν.

Παράλληλα, ο ΕΟΤ και ο ΣΕΤΕ θα εστιάσουν στην αύξηση της τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της βασικής τουριστικής σεζόν, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Επιπλέον, προϊόντα της Google όπως το Street View, το οποίο καλύπτει και την Ελλάδα από τις αρχές Ιουνίου, βοηθούν στην περαιτέρω ανάδειξη της ομορφιάς της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο.

Η πρωτοβουλία θα εγκαινιαστεί στην Κρήτη τον Σεπτέμβριο, με προοπτική να επεκταθεί σε περισσότερους τουριστικούς προορισμούς το 2015. Η Google θα οργανώσει εκδηλώσεις στο Ηράκλειο και στα Χανιά στις 2 και 3 Σεπτεμβρίου, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τις Φθινοπωρινές τους προσφορές. Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις – άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό – μπορούν να εγγραφούν στις εκδηλώσεις χωρίς καμία χρέωση μέσω της ιστοσελίδας: g.co/GrowGreekTourism. Μέσω της πρώτης αυτής ενέργειας, η πρωτοβουλία αναμένεται να αγγίξει πάνω από 3000 επιχειρήσεις από τον τομέα του τουρισμού της Κρήτης.

Η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Google Ελλάδας τόνισε: «Πιστεύουμε ακράδαντα στην δυναμική του διαδικτύου για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, τη δημιουργία θέσεων εργασίας και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, ειδικότερα σε τομείς με μεγάλη εξαγωγική δραστηριότητα. Αυτός είναι και ο λόγος που η Google επενδύει στη στήριξη των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, ξεκινώντας αυτό το Φθινόπωρο από την Κρήτη. Βασιζόμενοι στα αποτελέσματα του πρώτου αυτού πιλοτικού προγράμματος, στόχος μας είναι να επεκτείνουμε την πρωτοβουλία σε περισσότερους ελληνικούς προορισμούς το 2017».